سوالات متداول

بخشی از سولات متداولی که برای مشتریانمان پیش آمده

پروسه انجام سفارش چگونه است؟
نوع ارتباط کاملا غیرحضوری از طریق روش های مدرن ارتباطی است.پس از تکمیل مراحل ثبت سفارش یک حساب کاربری برای شما ایجاد میشود که میتوانید از پیشخوان پروفایل خود در بخش تیکت پشتیبانی توضیحات سفارش خود را برای ما ارسال کنید.اگر مایل به ارتباط از طریق دیگر پیام رسان ها هستید از بخش راه های ارتباطی در همین صفحه استفاده کنید.
آیا فایل لایه باز طرح را به من میدهید؟
درخواست فایل لایه باز ( psd ) شامل ۳۰% افزایش قیمت است. در غیر این صورت یک فایل با فرمت (jpg  یا png ) با بالاترین کیفیت دریافت خواهید کرد.
اگه از طرحم خوشم نیومد چیکار کنم؟
از آنجایی که رضایت مشتری یکی از مهمترین اصول کارمان قرار داده ایم، سفارشات طراحی را تا جایی که معقول باشد تغییر میدهیم. مطمئن باشید طرحی را که در نهایت تحویل میگیرید واقعا دوست دارید.
چطور مطمئن باشم که میتوانید طرحی را طراحی کنید که من مد نظرم است؟
ما برای اعتماد شما عزیزان نمونه کارهای خود را در همین صفحه قرار دادیم که میتوانید با دیدن این نمونه کارها به طراحان ما اعتماد کنید و سطح توانایی طراحان ما را بسنجید.
چطور میتوانم پروسه انجام سفارشم را بینم و نظر بدم؟

طراحان ما در طول فرآیند طراحی با شما در ارتباط اند و از شما درباره ی طرح نظر میگیرند تا هرچه بیشتر سفارش شما به طرحی که در ذهنتان است نزدیک شود.

میشه اول اتودهای سفارش طرح خودم رو ببینم بعد پرداخت کنم؟
خیر، متاسفانه به این دلیل که برای هر سفارش ایده پردازی خاص خودش انجام میشود و ارزش واقعی طرح به ایده است، انجام این کار امکانپذیر نیست.

راه های ارتباطی ما

پیشنهاد ما ارتباط از طریق تیکت است.


پیام به تلگرام


پیام به واتساپ


پیام به اینستاگرام


تیکت پشتیبانی

تلفن تماس – تلگرام – واتساپ

۰۹۳۷۸۸۹۳۷۷۴